Razgovaramo o tome kako digitalne platforme oblikuju javni diskurs, zašto emocije imaju veću moć od činjenica i kako političke kampanje koriste (ili gube) bitku za percepciju.
Kroz rezultate media monitoringa i analizu reakcija javnosti osvrnut ćemo se na komunikaciju Donalda Trumpa – od pobjedničkih kampanja do današnjih kriznih poruka – i pokušati razumjeti kako njegove poruke preživljavaju algoritamske filtere.
Dotaknut ćemo se i drugih istaknutih kampanja, uključujući Brexit, Obamu i Calina Georgescua u Rumunjskoj, koje su se oslanjale na metrike za unapređenje svojih kampanja.
Od novih pravila oglašavanja na Meti pa do upravljanja narativima – istražujemo i kako se danas vodi rat percepcije te što to znači za budućnost komunikacija.
Predavanje Marijana Palić za Presscut i Media net održat će se u petak, 7. studenoga od 10:10 sati u Glazbenom salonu Jakova Gotovca, Hrvatskog doma u Splitu, Tončićeva 1.
Program i ulaznice potražite na: www.KOMferencija.hr