Umjetna inteligencija mijenja način na koji stručnjaci za odnose s javnošću planiraju, provode i analiziraju komunikacijske aktivnosti. Predavanje će pokazati kako se alati temeljeni na AI tehnologijama mogu koristiti za praćenje medijskog prostora, analizu sentimenta, predviđanje trendova i automatizaciju svakodnevnih zadataka.
Biografija:
Nikša je stručnjak u industriji media monitoringa, s iskustvom u radu s brojnim klijentima iz različitih sektora, kako domaćih, tako i međunarodnih. Njegov je cilj omogućiti korisnicima učinkovito praćenje medijskih aktivnosti i pružiti im rješenja koja podržavaju bolje donošenje odluka. Prepoznat je po svom pristupu orijentiranom na rješavanje problema i posvećenosti pružanju visokokvalitetne usluge.
Predavanje Nikše Trstenjaka, Mediaboard održat će se u petak, 7. studenoga od 11:00 sati u Glazbenom salonu Jakova Gotovca, Hrvatskog doma u Splitu, Tončićeva 1.
Program i ulaznice potražite na: www.KOMferencija.hr