PANEL

Zašto kažeš komunikacije, a misliš na… profit?

Na regionalnom panelu koji će okupiti vodeće komunikacijske stručnjake iz nekoliko zemalja u okruženju pokušat ćemo odgovoriti na pitanje što komunikatori misle o ulozi tržišne komunikacije, a što njihovi šefovi. Koji su stvarni ciljevi i može li se bolja prodaja postići usmjeravanjem komunikacije na profit. Što to za organizaciju znači dugoročno, a što kratkoročno i...

Na regionalnom panelu koji će okupiti vodeće komunikacijske stručnjake iz nekoliko zemalja u okruženju pokušat ćemo odgovoriti na pitanje što komunikatori misle o ulozi tržišne komunikacije, a što njihovi šefovi. Koji su stvarni ciljevi i može li se bolja prodaja postići usmjeravanjem komunikacije na profit. Što to za organizaciju znači dugoročno, a što kratkoročno i je li reputacija još uvijek važna valuta?

Panelisti su: Irena Knežević, Hemofarm, BiH, Nataša Milović, Addiko bank, Crna Gora, Ana Boroš Todić, A1 Srbija uz moderaciju Marine Čulić Fisher, Dialog komunikacije i Maje Stojanović, Olaf&McAteer,

Panel će se održat u subotu, 8. studenoga od 11:15 sati u Glazbenom salonu Jakova Gotovca, Hrvatskog doma u Splitu, Tončićeva 1.

Program i ulaznice potražite na: www.KOMferencija.hr